پیش همایش دانش آموزی هویت دینی و ملی در اندیشه ثقةالاسلام شهید برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی ستاد بزرگداشت ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی، حجت‌الاسلام و المسلمین الیاس ابراهیمی رئیس این ستاد با اعلام این خبر تاکید کرد: پنجمین نشست  از سلسله پیش همایش های بزرگداشت این عالم مجاهد و مبارز روز یک شنبه اول مرداد ماه از ساعت۱۰ الی ۱۲ در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار خواهد شد.

وی با بیان این موضوع که پیش همایش مذکور با هدف آشنایی نسل حاضر با اندیشه و مبارزات ثقةالاسلام تبریزی به ویژه در موضوع هویت ایرانی و اسلامی برگزار و طی آن برگزیدگان فراخوان دانش آموزی این پیش همایش معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت افزود علاقمندان می توانند از طریق فضای مجازی و بستر های معرفی شده در اطلاعیه مطالب پیش همایش را دنبال کنند .

ابراهیمی در عین حال تصریح کرد این پیش همایش ها مقدمات تبیینی، علمی و محتوایی همایش اصلی که به صورت ملی و با جضور شخصیت های کشوری مرداد ماه سال جاری در تبریز برگزار خواهد شد را فراهم می کند.

گفتنی است این پیش همایش دانش آموزی به همت معاونت پرورشی،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ،بسیج دانش آموزی و دبیرستان ثقةالاسلام تبریزی برگزار می شود.

مطلب پیشنهادی

میرتاج الدینی: معرفی صحیح مبارزان و عالمان دینی نظیر ثقةالاسلام شهید به بصیرت افزایی جوانان کمک می کند

حجت الاسلام و المسلیمن میرتاج الدینی در پیش همایش بزرگداشت ثقه الاسلام شهید تبریزی عنوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *