میرتاج الدینی: معرفی صحیح مبارزان و عالمان دینی نظیر ثقةالاسلام شهید به بصیرت افزایی جوانان کمک می کند

حجت الاسلام و المسلیمن میرتاج الدینی در پیش همایش بزرگداشت ثقه الاسلام شهید تبریزی عنوان کرد: معرفی صحیح مبارزان و عالمان دینی نظیر ثقةالاسلام شهید به بصیرت افزایی جوانان کمک می کند.

به گزارش روابط عمومی ستاد بزرگداشت ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی، سید محمدرضا میرتاج الدینی در پیش همایشی که به همین منظور با عنوان “ثقة الاسلام تبریزی نماد وحدت و مقاومت” در تبریز برگزار شد تاکید کرد: مقام معظم رهبری در دیدار خود با مردم آذربایجان بر معرفی صحیح نقش آفرینان تاریخ آذربایجان تاکید کردند و موسسه فرهنگی تاریخی شیخ شهید محمد خیابانی نیز در راستای تحقق این هدف تشکیل گردید.

رییس شورای سیاستگزاری ستاد بزرگداشت ثقة الاسلام میرزا علی آقا تبریزی افزود: پس از برگزاری موفق اولین همایش بین المللی شیخ شهید محمد خیابانی، مقدمات برگزاری دومین همایش با عنوان بزرگداشت شهید ثقة الاسلام تبریزی فراهم و این همایش نیمه مرداد ماه به حضور شخصیت های کشوری در تبریز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین میرتاج الدینی در عین حال تصریح کرد: این همایش ها و بزرگداشت ها به بصیرت افزایی جوانان و شناخت صحیح آنان از افکار و اندیشه های مبارزان دینی و استبداد ستیز تاریخ آذربایجان کمک خواهد کرد وی همچنین در خصوص ابعاد شخصیت زندگی و اندیشه ثقه الاسلام شهید نکاتی را مورد تاکید قرار داد. در این برنامه که حجت الاسلام و المسلمین روشن تن مدیر حوزهای استان و حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی رئیس ستاد بزرگداشت و شخصیت های علمی و جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه تبریز نیز حضور داشتند، حجت الاسلام دکتر یعقوبی پژوهشگر حوزه و دانشگاه نیز در خصوص ثقةالاسلام تبریزی و ابعاد فکری او سخنرانی کرد و نهایتاً دو نفر از محققان حوزه های علمیه خواهران و برادران مقالات خود را در خصوص آثار و اندیشه های ثقه الاسلام تبریزی ارائه کردند. این پیش همایش سه شنبه 13 تیر در مسجد جامع تبریز با مشارکت حوزه علمیه استان برگزار شد.

مطلب پیشنهادی

ثقه الاسلام تبریزی الگوی یک عالم اندیشمند و مبارز است

حجت الاسلام دکتر یعقوبی محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه: ثقه الاسلام تبریزی الگوی یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *