جلسه مشترک ستاد برگزاری همایش ملی ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی با رئیس دانشگاه تبریز

با هدف هماهنگی و اجرای برنامه های مشترک علمی و فرهنگی برگزار شد:

جلسه مشترک ستاد برگزاری همایش ملی ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی با رئیس دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری همايش ملي بزرگداشت ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی، در این جلسه در خصوص تعمیق و توسعه نگاه علمی و نقش مراکز دانشگاهی در  برگزاری پیش همایش ها و نیز همایش ملی این رویداد مهم فرهنگی بحث و تبادل نظر شد.

حجت‌الاسلام الیاس ابراهیمی مسئول این ستاد با اشاره به تأکیدات مقام‌معظم رهبری در خصوص معرفی‌ صحيح نقش‌آفرینان تاریخ آذربایجان، تصریح کرد: بعد از برگزاری موفق همایش بین‌المللی شيخ شهید محمد خیابانی و در تداوم و استمرار تحقق فرامین مقام‌معظم رهبری، ستاد بزرگداشت ثقةالاسلام تبریزی  تشکیل گردید. ایشان با تاکید بر تعمیق نگاه علمی در نکوداشت این شهید والامقام افزود: همکاری و تعامل مجموعه دانشگاه تبریز و مشارکت اساتید و دانشجویان قطعا بر غنای علمی و اثرگذاری مباحث در پیش همایش ها و همایش اصلی که در ابعاد ملی برگزار می شود خواهد افزود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به برگزاري پیش‌همایش هایی در این خصوص تصریح کرد: حوزه و دانشگاه می توانند با توجه به ظرفیت‌های علمی و فرهنگی که دارند در معرفی شخصیت، زندگی و مبارزات شهید ثقةالاسلام تبریزی نقش موثری را ایفا نمایند.

در این جلسه که جمعی از اعضای ستاد برگزاری همایش بزرگداشت ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی حضور داشتند دکتر نصرالله زاده رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به ضرورت معرفی و تجلیل از مبارزان و نقش‌آفرینان تاریخ آذربایجان بر حمایت و مشارکت گسترده دانشگاه تبریز در برگزاری این همایش تاکید کرد. ایشان سیاست کلی ستاد بزرگداشت ثقةالاسلام تبریزی در زمینه تعمیق نگاه علمی این همایش را ارزشمند دانسته و بر نقش دانشگاه تبریز در این زمینه تاکید کرد.

لازم به ذکر است همایش ملی بزرگداشت ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی، اردیبهشت ماه سال آینده در تبریز برگزار خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

«ثقةالاسلام»، آگاهی دهنده به مردم آذربایجان

علی آذریان، محقق جامعه شناسی سیاسی در گفت‌وگو با ایسنا، می‌گوید: شهید میرزا علی آقا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *