پیش همایش و رویداد رسانه‌ای الگوی روزنامه‌نگار مسئول از شیخ شهید محمد خیابانی تا سردار حسن باقری و خون نگاران حماسه و جهاد برگزار می‌شود

به گزارش ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی دبیر اجرایی این ستاد با اعلام این خبر افزود: پیش همایش مذکور به مناسبت روز قشر بسیج رسانه با همکاری سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی روز یکشنبه در محل باشگاه فرهنگیان شهر تبریز با حضور اصحاب رسانه استان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام الیاس ابراهیمی با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای و مطبوعاتی شیخ شهید محمد خیابانی گفت: شیخ شهید محمد خیابانی به عنوان روزنامه نگار در زمان خود تلاش می‌کرد که به مسئولیت خود در برابر مسائل جامعه مسئولانه برخورد کند و سلوک رفتاری این روحانی بیدارگر میتواند الگوی خوبی برای آیندگان باشد .
وی افزود: این پیش همایش که همزمان با یکصدمین سالگرد شهادت شیخ شهید محمد خیابانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه برگزار می شود فرصت مناسبی برای توجه به موضوع مسئولیت در فعالیت‌های رسانه‌ای است.
به گفته وی در این پیش همایش و رویداد رسانه‌ای دکتر نیکبخت کوهی از اساتید و پژوهشگران حوزه تاریخ سخنرانی خواهند کرده و یاد و خاطره شهدای بزرگوار این عرضه همچون شهید سرافراز حسن باقری گرامی داشته خواهد شد.

لازم به ذکر است در این برنامه از فراخوان چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر که کار ارزشمندی از سوی سازمان بسیج رسانه است نیز رونمایی خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

«ثقةالاسلام»، آگاهی دهنده به مردم آذربایجان

علی آذریان، محقق جامعه شناسی سیاسی در گفت‌وگو با ایسنا، می‌گوید: شهید میرزا علی آقا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *