ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی با تشکیل کمیته های تخصصی سعی دارد بزرگداشتی در شان نام و شخصیت این شهید بزرگوار برگزار نماید

حجت الاسلام ابراهیمی دبیر اجرایی ستاد و همایش بین المللی شیخ شهید محمد خیابانی نیز در ابتدا ی این جلسه با تقدیر از همکاری‌های صورت گرفته در برگزاری سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد بزرگداشت در شهر خامنه زادگاه این شهر اظهار داشت : این ستاد در سطح ملی و بین المللی کار خود را از چند ماه پیش در خانه موزه شیخ محمد خیابانی که به عنوان دبیرخانه این همایش انتخاب شده است آغاز به کار کرده است.


وی افزود : این ستاد با تشکیل  کمیته های تخصصی سعی دارد بزرگداشتی در شأن نام و شخصیت این شهید بزرگوار و شان مردم استان برگزار کند.
دکتر روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از پیگیری ها و اقدامات حجت الاسلام و المسلمین دکتر میرتاج الدینی مسول ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی قدردانی کرده و افزود :یکی از نکات مثبت برگزاری این همایش نمایان شدن زوایای شخصیت این مجاهد انقلابی  خواهد بود .


متفکر آزاد ضمن ابراز نگرانی از مظلوم واقع شدن چهره واقعی شیخ شهید محمد خیابانی در بین نسل جدید افزود: در مورد معرفی این روحانی شهید کم کاری و در مقاطعی متاسفانه دچار تحریف شده است که با برگزاری این همایش، زوایای پنهانی این شخصیت آشکار خواهد شد .
نماینده مردم شریف تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : نقش اساسی علما در شکل گیری حکمرانی غیر قابل کتمان است و باید جلوی انحرافات در این مورد را گرفت.
متفکر آزاد گفت: ما نمایندگان مجلس باید این چنین شخصیت بزرگواری را الگوی خود قرار دهیم و اقدامات  ایشان الگوی تمامی حرکت های خود قرار داده و در این راستا قدم برداریم .

مطلب پیشنهادی

«ثقةالاسلام»، آگاهی دهنده به مردم آذربایجان

علی آذریان، محقق جامعه شناسی سیاسی در گفت‌وگو با ایسنا، می‌گوید: شهید میرزا علی آقا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *