محورهای فراخوان مقاله پیش همایش ویژه معلمان و دانش آموزان شیخ شهید محمد خیابانی منتشر شد

به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی، دبیر اجرایی ستاد با اعلام این خبر افزود: با همکاری معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و سرگروه های درسی تاریخ و ادبیات این اداره کل فراخوان مقاله پیش همایش معلمان و دانش آموزان شیخ شهید محمد خیابانی را با هدف مشارکت علمی جامعه فرهنگیان و دانش آموزان در برگزاری این همایش منتشر کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: با توجه به توان بالای علمی معلمان محترم گروه های آموزشی تاریخ و ادبیات و لزوم انجام کارهای تحقیقاتی توسط دانش آموزان در زمینه شخصیتهای برجسته تاریخی فراخوان این همایش در دو بخش معلمان و دانش آموزان انتشار یافت.


ایشان، زندگی شیخ شهید محمد خیابانی، نوآوری و آثار فرهنگی و اجتماعی و آموزشی شهید بزرگوار را از محورهای دیگر فراخوان پیش همایش معلمان و دانش آموزان اعلام و اظهار امیدواری کرد معلمان عزیز علاوه بر مشارکت در فراخوان مقالات این پیش همایش مشوق دانش آموزان مستعد برای انجام تحقیق و ارائه مقاله در خصوص این شهید بزرگوار باشند.


وی افزود: معلمان رشته های تاریخ و ادبیات می توانند آثار علمی و تحقیقاتی خود را در زمینه عوامل داخلی و خارجی قیام شیخ محمد خیابانی، آثار و خطابه های شیخ محمد خیابانی و نیز مقابله شیخ محمد خیابانی با التیماتوم روس و قرارداد استعماری وثوق الدوله به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

دبیر اجرایی ستاد ضمن اعلام سپاس و قدردانی از معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان و واحد سرگروههای درسی ، اظهار امیدواری کرد مشارکت معلمان فرهیخته و محقق در این همایش موجبات ارتقای علمی همایش را فراهم نموده و دستاوردها محتوایی خوبی برای دانش آموزان و اهل تحقیق فراهم خواهد آورد.
لازم به ذکر است معلمان بزرگوار و دانش آموزان عزیز سراسر کشور میتوانند مقالات خود را تا آخر دی ماه به آدرس های اعلام شده در پوستر فراخوان ارسال نمایند .

مطلب پیشنهادی

«ثقةالاسلام»، آگاهی دهنده به مردم آذربایجان

علی آذریان، محقق جامعه شناسی سیاسی در گفت‌وگو با ایسنا، می‌گوید: شهید میرزا علی آقا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *