اولین نشست کمیته رسانه ستاد شیخ شهید محمد خیابانی برگزار شد

اولین نشست کمیته رسانه ستاد و همایش بین‌المللی بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی و رئیس بسیج رسانه استان در محل دبیرخانه ستاد برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اشاره به اقدامات انجام شده برای آغاز به کار ستاد برگزاری همایش بین المللی یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی گفت : رسانه ها در معرفی شخصیت تاریخی شهید شیخ محمد خیابانی و برگزاری شایسته همایش بین المللی در شهر تبریز نقش اساسی دارند.
وی گفت فعالیت های شاخص شخصیت رسانه ای این شهید بزرگوار ایجاب می کند که اصحاب رسانه استان تمام امکانات خود را برای معرفی بیشتر این چهره تاریخی مبارزه با استبداد و استعمار به کار گیرند.

وی با اشاره به ارسال حدود ۸۰۰ بسته پوستر فراخوان مقالات یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی به مراکز دانشگاهی، حوزوی، نهادها و ارگان‌های مرتبط سراسر کشور گفت اصحاب رسانه می‌توانند در ۴ محور فراخوان مقالات منتشر شده در موضوعات شرح احوال زندگی شیخ محمد خیابانی، ابعاد سیاسی و مبارزاتی این شهید بزرگوار، مبانی فکری و شعائر دینی در قیام شیخ و ابعاد فرهنگی و اجتماعی ایشان آثار رسانه‌ای فاخر تولید کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت : با تبیین الگوی شخصیتی روزنامه‌نگار مسئول روزنامه نگار می توان فعالیت‌های رسانه‌ای شهید شیخ محمد خیابانی را برای جامعه بیان کرد .
رامین نظامی خواه با اشاره به فعالیت های رسانه ای شهید شیخ محمد خیابانی گفت : توجه به این اقدامات می‌تواند الگوی شخصیتی روزنامه نگار مسئول را برای جامعه تبیین کند
وی افزود : سازمان بسیج رسانه آمادگی دارد تا با تمام امکانات و ظرفیت‌های خود در تبیین الگوی شخصیتی این شهید بزرگوار با ستاد بزرگداشت این شهید بزرگوار در زمینه تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای همکاری نماید.

مرتضی شفیعی مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی نیز در این نشست با اشاره به ابعاد مختلف زندگی شهید شیخ محمد خیابانی گفت :این تشکل آمادگی دارد تا با برگزاری پانل های علمی و تخصصی و همکاری با خبرگزاری های منطقه ای در معرفی بیشتر این شخصیت مبارز تاریخی همکاری نماید.

مطلب پیشنهادی

«ثقةالاسلام»، آگاهی دهنده به مردم آذربایجان

علی آذریان، محقق جامعه شناسی سیاسی در گفت‌وگو با ایسنا، می‌گوید: شهید میرزا علی آقا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *