ارسال پوستر فراخوان مقاله یکصدمین سالگرد شهید خیابانی به سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ شهید محمد خیابانی(ره)، حجت‌الاسلام ابراهیمی با اعلام این خبر اظهار داشت: حدود ۸۰۰ بسته پوستر فراخوان مقالات به مراکز دانشگاهی و حوزوی و نهادها و ارگان‌های مرتبط سراسر کشور ارسال شده است.

حجت الاسلام و المسلمین الیاس ابراهیمی

وی گفت : این فراخوان مقاله به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی در چهار بخش و محور در موضوعات شرح احوال و زندگی شیخ محمد خیابانی، ابعاد سیاسی و مبارزاتی این شهید بزرگوار، مبانی فکری و شعائر دینی در قیام شیخ و ابعاد فرهنگی و اجتماعی ایشان منتشر شده است.

دبیر اجرایی همایش افزود: انتظار میرود مراکز فرهنگی، علمی و نهادهای دولتی و اداری در امر اطلاع رسانی این اتفاق فرهنگی کمال کمک و مساعدت و همکاری را داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به شخصیت جهانی و گستره بین المللی همایش ، از انتشار فراخوان به ۵ زبان در آینده نزدیک خبر داد و خواستار مشارکت تمام صاحب نظران در مورد این عالم بیدارگر شد که در این خصوص علاقمندان می توانند مقالات خود را در محورهای ذکر شده تا آخر آذرماه به دبیرخانه همایش به آدرس تبریز، میدان شهید بهشتی(منصور سابق)، ایتدای خیابان شهید بهشتی، خانه موزه شیخ محمد خیابانی ارسال نمایند.

 

مطلب پیشنهادی

«ثقةالاسلام»، آگاهی دهنده به مردم آذربایجان

علی آذریان، محقق جامعه شناسی سیاسی در گفت‌وگو با ایسنا، می‌گوید: شهید میرزا علی آقا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *