بنیاد فرهنگ و تاریخ شیخ شهید محمدخیابانی راه اندازی می شود

مسئول ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی از انجام اقدامات اولیه برای راه اندازی بنیاد فرهنگ و تاریخ شیخ شهید محمد خیابانی خبر داد.

به گزارش دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی: حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر میر تاج الدینی که در جمع مسئولان دبیرخانه اجرایی ستاد سخن می گفت با اعلام این خبر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مذاکرات صورت گرفته، با همکاری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، بنیاد فرهنگ و تاریخ شیخ شهید محمد خیابانی راه اندازی می شود.

این بنیاد با هدف زنده نگه داشتن یاد و اندیشه‌های علمای مبارز و تداوم برنامه‌های ستاد راه اندازی خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از تلاشهای عوامل اجرایی و مسئولان کمیته های ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ شهید محمد خیابانی افزود : در تاریخ مجلس شورای اسلامی برای اولین بار است که در ستاد بزرگداشت یک شخصیت تاریخی اینگونه برنامه های متنوع و متعدد اجرا می شود.

نماینده مردم شریف تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیرات پیش همایش های برگزار شده در گرامیداشت شیخ شهید محمد خیابانی در آشنا نمودن اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان با آراء و اندیشه های شیخ شهید محمد خیابانی در مبارزه با سلطه گفت : بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته همایش بین المللی یکصدمین سالگرد شهادت شیخ شهید محمد خیابانی نیمه دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.

در این جلسه که با حضور مسئولین واحدها و کمیته های ستاد تشکیل شده بود دبیر اجرایی ستاد حجت الاسلام ابراهیمی توضیحات مختصری در مورد روند کلی ستاد داده سپس هر کدام از اعضای ستاد گزارشی از کارهای انجام یافته و برنامه های فرارو ارائه دادند.

مطلب پیشنهادی

«ثقةالاسلام»، آگاهی دهنده به مردم آذربایجان

علی آذریان، محقق جامعه شناسی سیاسی در گفت‌وگو با ایسنا، می‌گوید: شهید میرزا علی آقا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *