پیش همایش ثقةالاسلام شهید، نماد وحدت و مقاومت با حضور اساتید حوزه،علما و روحانیت برگزار میشود

به گزارش روابط عمومی ستاد بزرگداشت ثقةالاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی، حجت‌الاسلام و المسلمین الیاس ابراهیمی رئیس این ستاد با اعلام این خبر تاکید کرد: سومین جلسه از سلسله پیش همایش های بزرگداشت این عالم استکبارستیز،با جمعی از حضور علما  فضلا و اساتید حوزه های علمیه تبریز روز سه شنبه ۱۳ تيرماه از ساعت ۹ الی ۱۱ در مسجد جامع تبریز برگزار خواهد شد.

وی در عین حال تصریح کرد: حجت الاسلام دکتر عبدالرسول یعقوبی از محققین و استاتید حوزه در ارتباط با ویژگی وحدت آفرین ثقةالاسلام شهید در جریان مشروطه سخنرانی نموده و دو نفر از پژوهشگران حوزه ارائه مقاله خواهند نمود. ابراهیمی با بیان این که در این پیش همایش دیدگاه ها و مبارزات شهید ثقةالاسلام تبریزی در خصوص استبداد ستیزی و  مبارزه با استعمار و تلاش آن عالم متفکر برای اتحاد مبارزین مشروطه تبیین خواهد شد، تصریح  کرد:  این پیش همایش ها مقدمات علمی و محتوایی  همایش اصلی که به صورت ملی و با حضور شخصیت های کشوری مرداد ماه سال جاری در تبریز برگزار خواهد شد را فراهم می کند.

وی همچنین خبر داد حجت الاسلام و المسلمین دکتر میرتاج الدینی رئیس شورای سیاستگذاری ستاد بزرگداشت ثقة الاسلام شهید، در ابتدای این پیش همایش سخنرانی خواهند نمود . موسسه فرهنگي تاریخی شیخ شهید محمد خیابانی، این همایش ملی را با هدف تحقق تأکیدات مقام‌معظم رهبری در خصوص معرفی صحیح  نقش‌آفرینان تاریخ آذربایجان برگزار می کند. لازم به ذکر است این مراسم به صورت زنده و از طریق لینک: http://shahidkhiyabani.com/live برای علاقه مندان و طلاب عزیز پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

ثقه الاسلام تبریزی الگوی یک عالم اندیشمند و مبارز است

حجت الاسلام دکتر یعقوبی محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه: ثقه الاسلام تبریزی الگوی یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *