برگزاری چهار پیش همایش علمی و فرهنگی درباره زندگی و شخصیت ثقه الاسلام تبریزی

در استقبال از همایش ملی ثقه الاسلام شهید میرزا علی آقای تبریزی صورت می گیرد برگزاری چهار پیش همایش علمی و فرهنگی درباره زندگی و شخصیت ثقه الاسلام تبریزی.

چهار پیش همایش علمی و فرهنگی با موضوع زندگی و شخصیت شهید میرزا علی آقای تبریزی در استقبال از همایش ملی این مبارز استکبار ستیز برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه همایش ملی ثقه الاسلام شهید میرزا علی آقای تبریزی این پیش همایش ها با هدف معرفی شخصیت مبارزات زندگی و اندیشه های این عالم مبارز و نستوه برگزار می گردد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانشگاه پیام نور، سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج دانش آموز میزبانان این پیش همایش ها خواهند بود و طی آن در باره ابعاد مختلف شخصیت شهید ثقه الاسلام تبریزی با حضور صاحب نظران و تاریخ پژوهان بحث و تبادل خواهد شد. معرفی شخصیت این مبارز و نام آور و استکبارستیز برای نوجوانان از دیگر اهداف این پیش همایش ها خواهد بود.
آبان و آذر ماه سال جاری شاهد برگزاری این رویداد ها فرهنگی خواهیم بود ضمناً همایش اصلی و ملی بزرگداشت ثقه الاسلام شهید میرزا علی آقای تبریزی دی ماه سال جاری با حضور شخصیت های ملی در تبریز برگزار خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

«ثقةالاسلام»، آگاهی دهنده به مردم آذربایجان

علی آذریان، محقق جامعه شناسی سیاسی در گفت‌وگو با ایسنا، می‌گوید: شهید میرزا علی آقا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *