پیش همایش «شیخ شهید محمدخیابانی، مصلح بصیر و استکبارستیز» در دانشگاه تبریز برگزار می شود

مسئول کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی با اعلام این خبر گفت: پیش همایش دانشجویی «شیخ شهید محمدخیابانی، مصلح بصیر استکبارستیز» با حضور دانشجویان ایرانی و خارجی پنج شنبه 18دی ماه در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،از برگزاری پیش همایش دانشجویی «شیخ شهید محمدخیابانی، مصلح بصیر استکبارستیز» با حضور دانشجویان ایرانی و خارجی پنج شنبه 18 دی ماه در دانشگاه تبريز خبرداد.
محمدی مطرح کرد: نظر به بعد بین المللی همایش و شخصیت فراملی شیخ شهید این پیش همایش با حضور تعدادی از دانشجویان داخلی و خارجی با رعایت پروتکل های بهداشتی در دانشگاه تبریز برگزار می شود و اساتید تاریخ و علوم سیاسی به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت.
وی توضیح داد علاوه بر اساتید حاضر در محل پیش همایش، ارتباط تصویری نیز با اساتید دیگر از تهران خواهیم داشت.
دبیر این پیش همایش ادامه داد: علاقه مندان می توانند جهت حضور وبیناری در برنامه از طریق لینک Vc5.tabrizu.ac.ir/jamee اقدام کنند.
وی افزود: در این پیش همایش سخنرانان برنامه درخصوص استکبارستیزی که دغدغه همه آزادی خواهان جهان است، به ارائه مطالب خواهند پرداخت.
حجت محمدی بیان کرد: همایش بین المللی «شیخ شهید محمد خیابانی» اواخر سال‌جاری و به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت آن مبارز استکبار ستیز در تبریز و تهران برگزار خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

«ثقةالاسلام»، آگاهی دهنده به مردم آذربایجان

علی آذریان، محقق جامعه شناسی سیاسی در گفت‌وگو با ایسنا، می‌گوید: شهید میرزا علی آقا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *